Dones al fons antic. Nou recurs amb perspectiva de gènere.

Blog de Fons Antic

La setmana passada es va publicar una nova llista vinculada al recurs Autoritats UB, Dones al Fons Antic UB, que s’ha sumat a les ja existents Professorat UB, Professores UB i Rectors UB.

Seguint la voluntat d’impulsar la perspectiva de gènere dins el CRAI, la seva Unitat de Procés Tècnic ha dissenyat un sistema d’extracció de dades dels registres d’autoritat pertinents al fons antic per tal de poder generar aquest nou recurs. Cada entrada de la llista enllaça amb el registre d’autoritat, i des d’aquest, es pot accedir als registres bibliogràfics associats del Cercabib. El nou recurs s’actualitzarà setmanalment.

Hi ha tres perfils que queden encabits dins el recurs, que queden indicats darrera cada entrada: dones impressores, dones antigues posseïdores i dones autores.

View original post 397 more words