El CRAI a les 16es Jornades Catalanes d’Informació i Documentació

Personal del CRAI de la Universitat de Barcelona ha participat els passats dies 25 i 26 de maig a la setzena edició de les Jornades Catalanes d’Informació i Documentació, organitzades pel Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya.

Judit Casals, directora del CRAI, ha participat en una taula rodona sobre El Futur de les biblioteques, juntament amb Ramon ros (CSUC), Ciro Llueca (UOC) i Núria Casaldàliga (UAB). La taula ha estat moderada per Carme Fenoll (UPC) i ha incidit en els serveis que han d’oferir les biblioteques universitàries i en els objectius que s’han de marcar de cara al futur.

En una altra taula rodona, Ignasi Labastida, cap de la Unitat de Recerca del CRAI, juntament amb Candela Ollé (UOC), Reme Melero (CSIC), i Joan Gómez (GENCAT), moderats per Sílvia Redondo (MNAC), han debatut sobre Ciència oberta i biblioteques.

A destacar també l’experiència Formadors sense barreres físiques: enderrocant els paradigmes amb un nou model organitzatiu, presentada per Rosa Zaborras, cap del CRAI Biblioteca del Campus Clínic i membre del grup de treball de l’Àrea de millora Formació AM8-21.