Bon estiu 2022!!!

Al CRAI de la UB estem a punt de d’iniciar les vacances d’estiu i volem desitjar-vos que les gaudiu amb salut!

Si ho preferiu, podeu seguir treballant des de casa, ja que el CRAI posa al vostre abast tots els recursos en línia a través de l’eina Cercabib, els gestors bibliogràfics i tota la resta d’informació del nostre web.

Us recordem que seguint directrius de Gerència de la Universitat de Barcelona, el període de tancament dels CRAI Biblioteques i Unitats durant les vacances d’estiu 2022 serà del l’1 al 21 d’agost (ambdós inclosos).

Consulteu els horaris d’estiu dels CRAI Biblioteques al Web del CRAI < Horaris.

El Blog del CRAI tornarà al setembre!

Bones vacances!!!