Desfent mites sobre la ciència oberta: juga amb el calendari d’advent de la YERUN!

Publicat el 07-12-2022 a Notícies del CSUC

L’Associació d’universitats YERUN (Young European Research Universities) ha llançat la segona edició del calendari d’advent sobre la ciència oberta (open science). Les caselles de cada dia contenen afirmacions que sovint es fan sobre temes de ciència oberta i que no són certes. Quan es clica sobre la casella, apareix una explicació que informa de forma precisa sobre el tema.

La YERUN es va fundar el 2016 i està formada per universitats europees de nova creació. Té per objectiu fer sentir la veu de les universitats joves a Europa, cooperar entre elles i maximitzar les oportunitats de treballar conjuntament en àrees d’interès i benefici mutus.

Per a més informació sobre el calendari d’advent sobre ciència oberta de la YERUN, visita el seu web!