Bon estiu!!

Estem acabant el mes de juliol i molts de vosaltres ja estareu gaudint d’unes merescudes vacances.

Però si encara no les heu començat recordeu que el préstec especial d’estiu, que va començar el dia 10 de juliol, us permet disposar dels documents prestats fins al 4 de setembre.

I si voleu seguir treballant des de casa, el CRAI de la Universitat tanca per vacances però teniu disponibles tots aquests recursos en línia: les bases de dades, llibres i revistes electròniques, el Catàleg i el gestor bibliogràfic Mendeley.

Us recordem que seguint directrius de Gerència de la Universitat de Barcelona, el període de tancament dels CRAI Biblioteques i Unitats durant les vacances d’estiu és del dia 29 de Juliol al 20 d’agost (ambdós inclosos).

Consulteu la graella dels Horaris d’estiu 2017 al  Web del CRAI.

Tornarem a estar amb vosaltres al setembre!

Bones vacances!!!