El CRAI Biblioteca de Reserva en una exposició al Museu d’Història de Catalunya

Blog de Reserva

A partir del proper 16 de novembre i fins al 25 de febrer del 2018, la nostra biblioteca té l’ocasió de presentar una selecció dels seus llibres més preciosos a la sala d’exposicions del vestíbul del Museu d’Història de Catalunya.

L’exposició “Els plaers de mirar. Tresors bibliogràfics de la Universitat de Barcelona” és una mostra de 40 llibres, dels 65 que apareixen al llibre  Tresors de la Universitat de Barcelona. Fons bibliogràfic del CRAI Biblioteca de Reserva, publicat per la mateixa universitat el setembre de l’any passat.

Es presenten dos itineraris paral·lels. Per un cantó els propis llibres, organitzats en set àmbits temàtics: El cel i la terra; El poder de la paraula;  El progrés i la tècnica; El relat de la memòria; Espiritualitat i pensament; Llei i ordre; Mons llunyans. Cinc d’aquests àmbits comptaran amb un dispositiu per poder visualitzar altres imatges representatives dels llibres exposats. Així mateix…

View original post 186 more words