Estadístiques de consulta del nou Web del CRAI UB

El CRAI UB va inaugurar el 10 de juliol de 2014 el seu nou Web http://crai.ub.edu/.

Us presentem aquí un resum de les estadístiques de consulta de juliol a desembre de 2014, així com d’altres dades rellevants, com des d’on provenen les visites.

En primer lloc vegeu el nombre de pàgines visitades per mesos al web del CRAI:

estadistiquesweb_1

A part de la pàgina d’inici, hem vist que les més consultades són les pàgines de:

estadistiquesweb_21

Cal destacar que durant els mesos d’agost i desembre la segona pàgina més vista va ser la d’Horaris especials.

Per països, el 97,30 % de les visites van provenir de Catalunya i la resta de l’estat. El van seguir Mèxic (0,29%), Colòmbia (0,19%) , Itàlia (0,19%) i Estats Units (0,18%):

estadistiquesweb_3

Sobre els navegadors que han utilitzat els visitants del web tenim que el 41,83 % ho han fet des del Firefox, un 38,65 % des del Chrome, un 9,38% des de l’Internet Explorer i un 7,70 % des del Safari:

estadistiquesweb_4

Pel que fa al tipus de dispositiu, un 90,27 % dels visitants hi ha accedit des d’un ordinador, un 7,18 % des d’un dispositiu mòbil i un 2,54 % des d’una tauleta:

estadistiquesweb_5

I també hem pogut constatar que el 51,74% dels visitants ho han fet des de la UB:

estadistiquesweb_6