Concurs: ¿Has leído el Quijote? (3a edició)

Bloc de Lletres

El Departament de Filologia Hispànica, Teoria de la Literatura i Comunicació de la Facultat de Filologia ha organitzat pel proper 16 de maig, la tercera edició del concurs¿Has leído el Quijote?”, que posa a prova els coneixements dels participants sobre la novel·la de Miguel de Cervantes, El ingenioso hidalgo Don Quijote de la Mancha.

Aquesta activitat s’acompanyarà d’un recital poètic de passatges d’aquesta obra i d’una conferència, “Un juego prohibido: los Libros de suertes ¿Quiere usted jugar?”, a càrrec de la catedràtica de Literatura Espanyola de la Universitat de Barcelona, Rosa Navarro.

Per anar escalfant motors i celebrar al mateix temps la diada de Sant Jordi, us avancem que el CRAI Biblioteca de Lletres inaugurarà, el proper 23 d’abril, l’exposició “Los Libros de suertes“, sobre la qual us informarem amb més detall properament.

El període d’inscripció al concurs ja s’ha obert…

View original post 13 more words

Gestió de les dades de recerca a les universitats catalanes. Nova enquesta

Origen: El blog del CSUCNova enquesta sobre la gestió de les dades de recerca a les universitats catalanes