Nova aportació al projecte ‘Apadrina un document, fes-lo teu, fes-lo de tots’

El projecte del CRAI de la UB Apadrina un document. Fes-lo teu, fes-lo de tots ha rebut un nou apadrinament.

En aquesta ocasió, el Dr. Ernest Marcos Hierro ha volgut ser partícep en la restauració i preservació de l’obra d’Homer Omēroy Odysseia = Homeri Odyssea : id est de rebus ab Vlysse gestis : eiusdem Batrachomyomachia & Hymni. [Genevae] : e typographia Ioannis Crispini atrebati, 1567

Amb l’ajuda dels nostres padrins, podrem restaurar i digitalitzar aquesta obra i altres per preservar-les a benefici de tots els nostres usuaris.

Us convidem a revisitar el projecte Apadrina un document, fes-lo teu, fes-lo de tots. Des de la seva presentació a la societat a través dels mitjans de comunicació i les xarxes socials a principis de l’any 2014, s’han anat rebent aportacions, tant per apadrinar documents sencers com per participar-hi apadrinant una part d’una obra malmesa.

El balanç ha estat positiu fins ara: A dia d’avui, tenim un total de 66 padrins, 36 llibres restaurats i digitalitzats, i 2 documents amb aportacions.

Tenim molts més documents malmesos que voldríem preservar i comptem amb tots vosaltres per poder dur a terme la seva restauració i digitalització, i així conservar-los per a les properes generacions.

Animeu-vos i entreu a formar part de la prestigiosa Família de padrins del CRAI de la Universitat de Barcelona!!!

Vegeu també el projecte Apadrina un document. Fes-lo teu, fes-lo de tots en aquest post del Blog del CRAI i a Pinterest