Vols llegir el llibre que llegeix la Marilyn i no el trobes a la UB?

MarilynMonroe blanc i negremarilyn_llibre_petit

Pots fer servir el PUC !!!

El PUC pas a pas:

Pas 0 ⇒ El llibre que vols consultar o llegir, no el trobes al nostre catàleg o està prestat a un altre usuari

Pas 1 ⇒ Fes la cerca al catàleg col·lectiu del CCUC / PUC (Préstec consorciat entre les biblioteques del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC))

A ⇒  Hi pots accedir des del catàleg UB

puc6    puc7

B ⇒ O anar directament a la seva pàgina web: http://puc.cbuc.cat

Pas 2   Si trobes el llibre, demana’l o reserva’l seguint aquests passos:

A ⇒ Si el document es troba disponible a una o més institucions, clica a Demanar-lo (Préstec consorciat). També ho pots fer si està prestat però no té cap reserva. Reserva’l i, en aquest cas, te l’enviaran quan sigui retornat. Abans de demanar-lo però, assegura’t que no està reservat per a ús local de la institució.

Imatge1

Si el llibre també el tenim a la UB i no està prestat, no el podràs demanar per PUC. Si el demanes per error et sortirà el següent missatge: Disculpeu, no podeu demanar per PUC exemplars que estan disponibles a la vostra institució.

B ⇒ A continuació hauràs de seleccionar la institució a la que pertanys: la Universitat de Barcelona.

puc21

C ⇒ Valida’t amb l’identificador local i contrasenya, o amb el teu nom i el codi de barres del carnet UB, i selecciona el CRAI Biblioteca on vols recollir el llibre. Si la reserva s’ha realitzat amb èxit, apareixerà un missatge que indica a quina institució es demana el document.

puc23

Pas 3 ⇒ Passa a recollir el llibre pel taulell de préstec del teu CRAI Biblioteca (que hauràs marcat en el pas 2C), després de rebre l’avís per correu electrònic.

Pas 4 ⇒ Retorna’l puntualment a qualsevol CRAI Biblioteca o renova’l a través d’El meu Compte del Catàleg UB.

Et recomanem veure el vídeo i/o llegir el tríptic explicatiu sobre PUC Préstec consorciat i comença a demanar llibres a través del Catàleg UB, o accedint directament al catàleg del CCUC / PUC

El PUC és un servei de préstec consorciat i gratuït de les biblioteques de les universitats catalanes, que permet sol·licitar i tenir en préstec llibres que es troben a les biblioteques de la UAB, la UPC, la UPF, la UdG, la UdL, la URV, la UOC, la URL, la UVIC-UCC i la Biblioteca de Catalunya.

El catàleg col·lectiu CCUC, que et dóna l’opció de demanar el llibre que vols a través del PUC, disposa ara d’una interfície actualitzada i un disseny modern i clar, i inclou una cerca avançada per buscar per autor, títol i matèria, a més de per paraula clau. En la cerca avançada es poden fer també cerques booleanes i limitar, abans de fer la cerca, per tipus de format, idioma i any de publicació.

1 thoughts on “Vols llegir el llibre que llegeix la Marilyn i no el trobes a la UB?