Comença el curs. Benvinguts al CRAI!

2016_Benvinguts_al_CRAI

Els 17 CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ja estan oberts amb els seus horaris habituals.

Si sou nous alumnes i voleu conèixer de manera ràpida i planera el funcionament del CRAI, quins recursos i serveis us oferim i com ho heu de fer per utilitzar-los, us recomanem que consulteu la pàgina Inicieu-vos en el CRAI.

D’altra banda, els CRAI Biblioteques programen sessions d’acollida on podreu resoldre tots els dubtes que se us presentin. Consulteu-ho als taulells i a les xarxes socials del vostre CRAI Biblioteca.

Seguiu-nos a les xarxes socials!

1 thoughts on “Comença el curs. Benvinguts al CRAI!