1 comentari

El CRAI UB + verd!

pantalla_0

El CRAI de la UB, com a entitat de suport a la docència, l’estudi i la investigació, al servei de la comunitat universitària, és conscient de la importància social del respecte al medi ambient.

Per tant, volem mantenir una línia de compromís amb el desenvolupament sostenible, incorporant progressivament criteris ambientals a tots els nostres centres i activitats, orientant les infraestructures, els processos i els serveis cap a pràctiques respectuoses amb el medi ambient.

Una de les primeres accions ha de ser la de difondre aquest procés a la comunitat universitària per sensibilitzar-la i agrair la seva col·laboració. Per això hem dissenyat uns cartells amb uns quants eco-consells que estaran visibles a tots els CRAI Biblioteques.

Les nostres accions s’emmarquen dins la política mediambiental de la Universitat de Barcelona i segueixen el Pla de Sostenibilitat UB que és l’eina escollida per poder fer realitat la voluntat “de participar activament i potenciar el desenvolupament social i econòmic sense contribuir al deteriorament ambiental ni a l’esgotament dels recursos naturals”, que queda recollida a l’Estatut de la UB.

plasostenib

Si observeu als vostres CRAI biblioteques qualsevol anomalia que pot afectar al medi ambient, digueu-nos-ho des de l’opció “queixes, suggeriments i agraïments” del S@U del CRAI UB.

Impliqueu-vos i amb l’ajuda de tots podrem fer un CRAI + verd!

crai verd

pantalla_0        pantalla_00

craiverd boto

Nou servei d’Elsevier: My Research Dashboard

Blog de Física i Química-CRAI

dashboardMy Research Dashboard és un nou servei gratuït que proporciona Elsevier als seus autors i que reemplaçarà a les actuals  eines CiteAlert i Article Usage Alerts. Les dades dels autors són extretes del portal de revistes  ScienceDirect, de la base de dades Scopus i del gestor de bibliografies Mendeley.

Aquest nou servei proporciona als autors:

• Dades sobre com s’estan descarregant, compartint i citant els seus treballs.
  • De quina part del món són els seus lectors i la seva disciplina.
  • Informació detallada sobre la manera com els lectors arriben als seus treballs.

Elsevier elabora, a partir de la informació de ScienceDirect, Scopus i Mendeley,  el Research Dashboard dels autors. Un cop creat envien un correu electrònic a l’autor per a què pugui entrar-hi amb el seu login/password del registre de Scopus o ScienceDirect. Després d’entrar per primera vegada l’autor rebrà mensualment l’actualització dels seus métrics.

Elsevier no té previst finalitzar l’elaboració…

View original post 36 more words