El CRAI UB + verd!

1 comentari

pantalla_0

El CRAI de la UB, com a entitat de suport a la docència, l’estudi i la investigació, al servei de la comunitat universitària, és conscient de la importància social del respecte al medi ambient.

Per tant, volem mantenir una línia de compromís amb el desenvolupament sostenible, incorporant progressivament criteris ambientals a tots els nostres centres i activitats, orientant les infraestructures, els processos i els serveis cap a pràctiques respectuoses amb el medi ambient.

Una de les primeres accions ha de ser la de difondre aquest procés a la comunitat universitària per sensibilitzar-la i agrair la seva col·laboració. Per això hem dissenyat uns cartells amb uns quants eco-consells que estaran visibles a tots els CRAI Biblioteques.

Les nostres accions s’emmarquen dins la política mediambiental de la Universitat de Barcelona i segueixen el Pla de Sostenibilitat UB que és l’eina escollida per poder fer realitat la voluntat “de participar activament i potenciar el desenvolupament social i econòmic sense contribuir al deteriorament ambiental ni a l’esgotament dels recursos naturals”, que queda recollida a l’Estatut de la UB.

plasostenib

Si observeu als vostres CRAI biblioteques qualsevol anomalia que pot afectar al medi ambient, digueu-nos-ho des de l’opció “queixes, suggeriments i agraïments” del S@U del CRAI UB.

Impliqueu-vos i amb l’ajuda de tots podrem fer un CRAI + verd!

crai verd

pantalla_0        pantalla_00

craiverd boto

One thought on “El CRAI UB + verd!