1 comentari

f_museuciencies2149El CRAI UB, juntament amb el Campus de l’Alimentació de Torribera de la Universitat de Barcelona, participa a l’exposició Nutrició, Impuls Vital que va ser inaugurada el dia 2 de juny, a les 19 h, al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (Museu Blau).

En l’acte d’inauguració hi van intervenir el Dr. Màrius Rubiralta, director del Campus de l’Alimentació de la UB i el Dr. Ángel Gil, president de la Fundació Iberoamericana de Nutrició (FINUT), productora de la mostra juntament amb el parc de les ciències de Granada. Segons el Dr. Gil, la mostra va més enllà de la nutrició i pretén donar eines pràctiques per reflexionar sobre la pròpia qualitat de vida, entesa com un equilibri entre l’alimentació, els hàbits de vida saludables i un medi ambient sostenible.

Amb el lema ‘La nutrició és una qüestió d’equilibri’ la mostra aprofundeix en els conceptes de nutrició i alimentació, promociona els hàbits de vida saludable i transmet valors i bones pràctiques per tal de fomentar la sostenibilitat del medi natural.

La Universitat de Barcelona hi col·labora des de l’àmbit número 13: Nutrició i gastronomia. Una unió històrica i futura, aportant informació sobre la gastronomia i la nutrició del passat i del futur.

Podeu descarregar aquí el plànol-guia de l’exposició.

L’exposició es podrà visitar al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (Museu Blau) des del 3 de juny de 2015 al 29 de maig de 2016.

2. LIBROS_REV_2

One thought on “El CRAI UB i el Campus de l’Alimentació de Torribera a l’exposició “Nutrició, Impuls Vital”