1 comentari

“Ens havíem vist abans?” Concurs al CRAI de la Universitat de Barcelona

Al CRAI de la Universitat de Barcelona volem saber si els nostres usuaris han vist les campanyes i productes de màrqueting que anem realitzant per donar a conèixer els recursos, serveis i activitats que oferim.facebook_icon

Amb aquesta intenció, hem dissenyat el concurs Ens havíem vist abans?, que trobareu a tots els nostres comptes de Facebook.

Si hi participeu, entrareu en el sorteig d’un e-Reader i també podeu guanyar un lot de productes del CRAI.

Si sou alumnes de la Universitat de Barcelona, aneu al compte de Facebook de qualsevol dels CRAI Biblioteques de la Universitat, i participeu!! Teniu temps des d’ara mateix fins al 30 de novembre!

imatge_promo_antavo