Exposició D’Orient a Occident al CRAI Biblioteca de Reserva

Blog de Reserva

Comencem l’any amb una nova exposició a les vitrines del CRAI Biblioteca de Lletres i Reserva. És el torn de posar a la llum la riquíssima col·lecció de llibres antics dedicats a les terres llunyanes. Com és sabut, durant tota l’època moderna, l’interès i curiositat que suscitaven els territoris remots a la vella Europa va quedar de manifest en una vasta documentació. Des de la tasca missionera fins al pur desig d’exotisme, passant pels interessos comercials, polítics i científics, la literatura escrita ha perviscut en múltiples formats documentals: cartes manuscrites, relacions de successos, atles, llibres il·lustrats i tractats, entre altres.

View original post 175 more words

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )