Accés a la plataforma de vídeos Academic Video Online (AVON)

Bloc de Lletres

Academic Video Online és una col·lecció multidisciplinar de més de 68.000 vídeos d’àmbit acadèmic amb material audiovisual per a l’aprenentatge.  Inclou documentals, entrevistes, llargmetratges, actuacions, programes de notícies i informatius, etc.

El recurs, integrat en la plataforma de ProQuest, permet la consulta de les transcripcions i visualitzar els continguts en línia des de dispositius mòbils. Hi trobareu material audiovisual d’àmbits com l’antropologia, la historia, la ciència i les arts, entre d’altres.

ALGUNS EXEMPLES:

De la sèrie Beauty of books:

De la sèrie d’entrevistes How to be a writer:

De la sèrie  Living literature: The classics & you. Anàlisi d’obres clàssiques de la literatura universal

Documental sobre l’evolució de la  literatura russa dels segle XIX i…

View original post 37 more words

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )