1 comentari

Finalitzada amb un nou rècord la campanya #1lib1ref 2022

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha participat, un any més, a la Campanya internacional Viquiprojecte:Bibliowikis/#1Lib1Ref, que ha tingut lloc del 15 de gener al 5 de febrer de 2022 i on bibliotecaris d’arreu del món han fet servir la seva expertesa per afegir o actualitzar una referència bibliogràfica en un article de la Viquipèdia.

En l’àmbit català, la campanya és promoguda per Amical Wikimedia, The Wikipedia Library, i tot un seguit d’altres entitats entre les quals hi ha el CRAI de la Universitat de Barcelona.

Els bibliotecaris del CRAI han participat en aquest projecte treballant en les següents entrades:

Aquest any la campanya ha doblat el rècord anterior. Moltes gràcies a tots els que hi heu participat. 60 participants han afegit 4.425 referències donant visibilitat i valor a la nostra professió.

Entre tots hem millorat la Viquipèdia posant valor a la nostra feina i ajudant als usuaris amb informació d’una font fiable.