Llibres electrònics al CRAI UB: nou accés per àmbit temàtic

El CRAI UB inaugura el curs 2015/2016 oferint un nou accés per àmbit temàtic als prop de 17.500 llibres electrònics de la UB.

A partir d’ara es pot veure al subcatàleg de Recursos en línia, un núvol d’etiquetes que permet, d’una manera ràpida i molt gràfica, aproximar-nos a aquesta col·lecció per grans àrees temàtiques i trobar els documents de la nostra matèria disponibles en línia.

La col·lecció d‘e-books que trobareu al Catàleg de la UB, està formada majoritàriament per recursos adquirits pel CRAI UB però conté a més, una selecció de llibres de lliure accés considerats d’interès per a la comunitat UB. El núvol d’etiquetes reflecteix el predomini de títols en àmbits com la ciència, la tecnologia, la medicina, l’economia i el dret, però el núvol ens permet també descobrir documents accessibles en línia d’altres temàtiques amb menor presència en l’edició electrònica.

Aquí podeu veure el nombre de llibres que tenim al CRAI UB de cada àmbit temàtic:

Llibres electrònics CRAIUB_mod2

El nombre de llibres va creixent i podeu estar al dia de les noves incorporacions de llibres electrònics a través de la llista que trobareu sota el núvol d’etiquetes del Catàleg: Noves adquisicions de llibres electrònics.

A més d’accedir a la col·lecció de llibres electrònics des del nostre Catàleg, també ho podeu fer des de l’opció Buscar llibre electrònic de l’eina ReCercador. Si voleu descarregar-los al vostre e-reader consulteu les condicions a Condicions per a la descàrrega de llibres electrònics.

electonicsrecercador

3 thoughts on “Llibres electrònics al CRAI UB: nou accés per àmbit temàtic

1. Retroenllaç: Llibres electrònics al CRAI UB: nou accés per àmbit temàtic | Blog de Física i Química-CRAI

2. Retroenllaç: Llibres electrònics al CRAI UB: nou accés per àmbit temàtic | Blog de la Biblioteca de Matemàtiques

3. Podeu estar al dia de les noves incorporacions de titols de llibres electronics a traves de la llista  Noves adquisicions de llibres electronics .

M'agrada