Gestionar la bibliografia

Bloc de Lletres

Gestionar bé la bibliografia en qualsevol treball de recerca és clau si no vols acabar perdent els papers ;).

Nosaltres et recomanem Mendeley, el gestor bibliogràfic amb accés institucional per a membres de la Universitat de Barcelona (trobaràs més informació sobre aquest accés a la pàgina de Mendeley del CRAI).

A banda de gestionar la teva biblioteca particular de documents i de referències bibliogràfiques, amb Mendeley podràs incloure les citacions i generar fàcilment la bibliografia, des del mateix processador de text i amb l’estil de citació que triïs, mitjançant la instal·lació del connector (plug in) per a Microsoft Word o LibreOffice.

mendeley_word-2

Ara per ara aquest connector no es pot utilitzar amb Google Docs o amb altres processadors de text, però, com a membre de la UB tens dret a la instal·lació del MS Office Professional Plus per ús personal, de manera gratuïta, en fins a 15 dispositius, i d’aquesta…

View original post 38 more words