1 comentari

S’ha publicat una nova actualització del Ranking web de repositorios (gener 2017) elaborat pel CSIC.

Pel que fa als repositoris propis de la Universitat de Barcelona, el de Revistes Científiques (RCUB) ha millorat i ha passat de la posició 71 a la 69 i el Dipòsit Digital ocupa actualment la 13a posició a Espanya i la 80a a Europa.

També hi trobem els repositoris cooperatius catalans, en els que la Universitat de Barcelona participa, i podem veure que Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO), Tesis Doctorals en Xarxa (TDX) i Dipòsit de la Recerca de Catalunya (RECERCAT) hi apareixen com a Top Portals en les posicions 23, 40 i 173, respectivament.

A destacar també que, a nivell espanyol, el repositori RACO ocupa la 2a posició.

Podeu consultar el rànquing complet des del següent enllaç.

One thought on “Els repositoris de la Universitat de Barcelona al nou Ranking web de repositorios