El CRAI UB participa en la campanya solidària “El teu llibre pot canviar vides”

RC2015-cartelA3-disseny-cafe_recollida_1_logo

El CRAI de la UB fa seva la proposta «El teu llibre pot canviar vides» i participa a la campanya Recicla cultura.

Voluntariat UB en col·laboració amb l’entitat Servei Solidari, posa en marxa la tercera edició d’aquesta iniciativa que promou la donació de llibres per tal que altres persones els puguin aconseguir mitjançant un donatiu, el dia de Sant Jordi.

L’objectiu és finançar els cursos d’alfabetització i llengua que imparteix l’entitat Servei Solidari per facilitar la integració social de persones nouvingudes a Catalunya.

La campanya a la UB està organitzada pel Comissionat per a desenvolupament Social i Envelliment, a través de Voluntariat UB i en col·laboració amb el Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) i els Serveis Lingüístics.

Els llibres han d’estar en bon estat i es poden donar per a qualsevol edat i gènere: novel·les juvenils, d’adults, clàssics, còmics, etc., excepte volums d’enciclopèdia i llibres de text.

Des del CRAI UB us encoratgem a fer donació de llibres que podeu dipositar fins al dia 17 d’abril, als CRAI Biblioteques de BiologiaCampus de Ciències de la Salut de Bellvitge, Campus de Mundet, Filosofia, Geografia i Història i Lletres. També els podeu lliurar als punts d’informació de tots els centres i enviar-los a Voluntariat UB mitjançat el correu intern de la UB.

El dia 22 d’abril, el dia de sant Jordi i el dia 24 d’abril, es podran aconseguir aquests llibres, mitjançant un donatiu a les cinc parades instal·lades a :

• Campus de Mundet
  • Campus de Bellvitge
  • Centre de Biologia i de Geologia
  • Edifici Històric
  • Centre de Filosofia i de Geografia i Història

Aquest San Jordi 2015 recicla cultura i transforma un llibre en un nou lector!

recicla_cultura_st_jordi_2015_p          Cartell Recicla Cultura - vermell 2

2 thoughts on “El CRAI UB participa en la campanya solidària “El teu llibre pot canviar vides”

1. Retroenllaç: “El teu llibre pot canviar vides”, campanya solidària de Sant Jordi a la UB | Bloc de Lletres