Un any amb el nou web del CRAI UB

1anyweb_pastis

El dia 10 de juliol del 2014 vam inaugurar el Nou Web del CRAI UB i volem celebrar aquest primer aniversari, fent un recordatori de la seva creació i una petita valoració de la seva trajectòria i ús.

estrenem_webLa nova cara del web del CRAI va ser fruit del treball col·laboratiu entre la Unitat de Projectes, la Unitat de Docència i la Unitat de Serveis als Usuaris del CRAI UB. Aquesta renovació va suposar, entre d’altres canvis notables, l’ús d’un nou domini (de bib.ub.edu a crai.ub.edu) i una nova manera d’organitzar i presentar la informació.

Des d’aleshores hem seguit treballant per millorar la pàgina web del CRAI UB i fer-la més usable, entenedora i útil, esdevenint aquest el nostre màxim objectiu.

Gradualment, s’han anat traduint les pàgines més consultades a l’anglès, s’han anat actualitzant continguts i creant noves pàgines (per exemple, la de Blogs i xarxes socials), i també s’hi han anat afegint nous blocs, com el  recentment incorporat bloc del Twitter a la pàgina inicial.

Per part dels CRAI Biblioteques, s’hi han anat incorporant les exposicions virtuals i l’accés a les guies temàtiques.

Els responsables del Web del CRAI UB han facilitat aquesta tasca amb la realització de manuals d’ús de Drupal (gestor de contingut que suporta el Web) ingressats al Dipòsit de la UB i accessibles des de la Intranet, i també han creat formularis per tal que des dels CRAI biblioteques puguin fer arribar comentaris i noves propostes de contingut, o modificació del ja existent.

Vegeu les pàgines més consultades en aquest primer any de vida:formatget web pagines mes consultades

Pàgina d’inici CRAI UB 1331341
Recursos d’informació 99894