ARTalCRAI. Obres de la Col·lecció Belles Arts als CRAI Biblioteques de la UB

L’exposició ARTalCRAI, que ha estat organitzada conjuntament entre la Unitat de Projectes del CRAI i la Facultat de Belles Arts, amb la col·laboració del Vicerectorat d’Arts, Cultura i Patrimoni, compta amb 17 obres exhibides a tots els nostres CRAI Biblioteques.

En paraules de Judit Casals, directora del CRAI de la UB “En aquesta ocasió hem volgut ser creatius i innovadors i hem ofert els espais dels CRAI Biblioteques per exposar, durant dos mesos, aquesta mostra de la Col·lecció Belles Arts formada per instal·lacions, escultures, pintures, fotografies, serigrafies i vídeos d’artistes que han passat per la Facultat de Belles Arts”

Amb l’exposició ARTalCRAI,  la Col·lecció Belles Arts posa a l’abast de la comunitat universitària obres representatives de la creació artística més contemporània dels i les estudiants de la Facultat de Belles Arts.

Els artistes exposats són: Caos Lab, Irene Cases, Jaume Coll, Col·lectiu Turismo, Amaia Fernández, Clio Gadea, Mariano Gallego, Marcel Ges, Guillermo Laborde, Alexandra Martínez, Jacquelin Nin, Rober Pallas, Núria Plaja, Roc Parés, Francisco Ruiz, Carlos Valverde, Núria Villanueva.

La mostra s’inaugura avui dia 20 d’abril de 2018 en el marc de la presentació del cartell de Sant Jordi 2018 al CRAI Biblioteca de Belles Arts i es podrà visitar fins al 20 de juny d’aquest any.

Us convidem a visitar els nostres centres i contemplar aquestes obres singulars! Consulteu el Catàleg de la mostra.