El CRAI de la Universitat de Barcelona present en el “VIII Encontro do Grupo de Trabalho de Cartotecas Públicas Luso-Espanholas”

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha participat en el “VIII Encontro do Grupo de Trabalho de Cartotecas Públicas Luso-Espanholas” celebrat els dies 16 i 17 de novembre de 2018, presentant la ponència Adopción de las normas de catalogación RDA en el Catálogo colectivo de las universidades catalanas, elaborada conjuntament amb els companys/es que formen part del Grup de mapes del Catàleg Col·lectiu de les Univesitats Catalanes.

Aquesta ponència es pot consultar al Dipòsit Digital de la UB  i també es publicarà a la Revista catalana de geografia.

Des del 2016 la Universitat de Barcelona forma part, a través de la Unitat de Procés Tècnic del CRAI, (representada actualment per Georgina Basomba), del Grupo de Trabajo de Cartotecas Públicas Hispano-Lusas (Ibercarto).

Aquesta associació fundada al 2003 va ser creada per reunir els professionals que treballen en la gestió de col·leccions publiques de mapes a Espanya i Portugal, i proporciona un constant diàleg i intercanvi de coneixements i experiències al voltant de les diferents formes d’accés a la documentació cartogràfica que van des de la producció i distribució fins a la posada a disposició del públic.

En aquestes trobades, celebrades cada 2 anys, també es reuneix l’assemblea d’aquesta associació per renovar càrrecs i es decideix on se celebrarà la propera trobada.

Vegeu el programa de la trobada.