1 comentari

Bloc de Lletres

Si sou usuaris de Mendeley i gaudiu de les avantatges ‘Mendeley Institutional Edition‘ (MIE) com a membres de la UB, és possible que en algun moment rebeu una notificació que us informa que heu de renovar-hi l’accés si voleu mantenir les avantatges institucionals:

Per mantenir o obtenir les prestacions institucionals només cal que accediu al vostre compte de Mendeley havent-vos identificat abans a la Universitat de Barcelona, per tal que quedi constància de la vostra pertinença a la institució.

Ho podeu fer fàcilment de diferents formes:

Via Cercabib:

Quan accedeixes a Mendeley des de Cercabib s’activa automàticament la identificació UB. Entrant seguidament al vostre compte personal de Mendeley se us renovaran els beneficis premium.

Amb el Botó SIRE:

Activeu el botó SIRE quan estigueu al web de Mendeley. Ho podeu fer abans o després d’entrar al vostre compte d’aquesta plataforma.

Un cop fet, podreu comprovar…

View original post 59 more words

One thought on “Obtenir els avantatges de ‘Mendeley Institutional Edition’ de la Universitat de Barcelona

1. Retroenllaç: Obtenir els avantatges de ‘Mendeley Institutional Edition’ de la Universitat de Barcelona — Blog CRAI Universitat de Barcelona – Apps TIC in English Studies